Скелелазіння, боулдерінг і альпінізм: студенти БДПУ підкорюють вершини

У межах вивчення методики викладання варіативних модулів Модельної навчальної програми «Фізична культура. 5-9 класи» для Нової української школи (НУШ) студенти факультету фізичної культури, спорту та здоров’я людини БДПУ разом із викладачами минулого тижня відвідали майстер-клас, який провели досвідчені тренери на скеледромі міста Запоріжжя.

Такий майстер-клас надав майбутнім педагогам можливість зануритися в атмосферу активного навчання та ознайомитися з техніками, які вони зможуть застосувати під час вивчення варіативного модуля «Скелелазіння, боулдерінг і альпінізм».

Протягом майстер-класу наші студенти не лише засвоїли базові елементи техніки скелелазіння та боулдерінгу, але й отримали рекомендації від професійних тренерів щодо забезпечення безпеки під час занять.

Окрім практичних навичок, учасники отримали корисні теоретичні знання з організації освітнього  процесу у варіативному модулі «Скелелазіння, боулдерінг і альпінізм». Це дозволить їм формувати цікаві, насичені та безпечні заняття для учнів, допомагаючи розвивати силу, витривалість та командний дух.

Майстер-клас став джерелом натхнення для студентів та викладачів, нагадавши їм про важливість розвитку сучасних підходів у викладанні фізичної культури у НУШ, а також розширив їхні знання про інноваційні варіанти спортивної діяльності для дітей та підлітків.

Висловлюємо щиру подяку старшій викладачці кафедри початкової освіти БДПУ Ользі Качеровій та ГО «Tatohub. Запоріжжя» за організацію та підтримку у проведенні надзвичайно корисного заходу.

Проєкт Татоhub.Запоріжжя реалізується у межах проєкту «Шляхи відновлення: Побудова стійкості громади на основі егалітарних підходів», що впроваджує ГО «Клуб рибалок України» за підтримки UNFPA, Фонду ООН у галузі народонаселення в Україні у партнерстві з Офісом Віцепрем’єрки з питань європейської та євроатлантичної інтеграції за фінансової підтримки Швеції.

За матеріалами кафедри фізичної культури, спорту та методики викладання


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print

Залишити відповідь