Симпозіум здобувачів вищої освіти хореографічних спеціальностей «Неформальна освіта – шлях до якісної професійної діяльності»

Неформальна освіта відіграє важливу роль у професійному становленні майбутніх фахівців. Це процес здобуття освіти, що не регламентований місцем, терміном і формою навчання та не передбачає отримання документів про освіту державного зразка.

17 травня в межах Фестивалю науки на факультеті психолого-педагогічної освіти та мистецтв (в.о. декана – к.п.н., доц. Анжеліка Лесик) відбувся симпозіум здобувачів вищої освіти хореографічних спеціальностей Бердянського державного педагогічного університету. Модератором заходу була доцентка кафедри теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Юлія Тараненко.

На симпозіумі розглядали один із шляхів до якісної професійної діяльності – неформальну освіту. Здобувачі вищої освіти спеціальностей 024 Хореографія та 014 Середня освіта (Хореографія) за своїми академічними групами підготували доповіді, які висвітлювали їх активну діяльність у наукових конференціях, семінарах-практикумах, майстер-класах, тренінгах, олімпіадах, конкурсах тощо. У кінці кожного виступу як висновок студенти мали підготувати відповідь на питання: «Яке місце в моєму професійному становленні займає неформальна освіта?». Доповіді були цікаві, змістовні, обґрунтовані, продемонстровано багато світлин із різних заходів. Необхідно відмітити оригінальну та змістовно наповнену презентацію групи 14Х, це першокурсники, які тільки стали на сходинки освіти, а вже мають високі результати в неформальній освіті.

Креативною та цікавою виявилася друга частина зустрічі викладачів зі студентами-хореографами – проведення гри від наукового гуртка «Традиційні та інноваційні методи розвитку творчості в сучасному танці» (керівниця – Юлія Тараненко). The online game «The Ballet Master’s Project» розроблена гуртківцями, апробована під час виробничої практики в народному ансамблі естрадного танцю «МарЛен» (керівниця – заслужена працівниця культури Олена Мартиненко) Центру дитячої та юнацької творчості ім. Є.Руднєвої), була проведена з метою формування та розвитку навичок постановчої роботи, проєктної діяльності, креативності, уяви та фантазії, уміння працювати в команді, прагнення до самовдосконалення. Усіх учасників було розподілено на дві команди, кожна з яких кидала кубики, тим самим обираючи жанр постановки, головний персонаж, предмет, місце події та вид хореографії. Необхідно було придумати назву творчого продукту, лібрето та розробити композиційний план. Спочатку відбувалася діяльність по групам у сесійних залах, а потім презентація творчого проєкту. Завдання було не з легких, адже студенти  мали в постановці поєднати непоєднуване. Але вкотре хореографи підтвердили свою дружність і згуртованість, гнучкість рішень та нестандартне мислення.

Таким чином і підсумували Фестиваль науки на кафедрі теорії та методики навчання мистецьких дисциплін Бердянського державного педагогічного університету.

За матеріалами кафедри ТМНМД


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print