Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу

25-26 квітня 2024 року на базі Державного університету інтелектуальних технологій і зв’язку (ДУІТЗ) відбувся Міжнародний конкурс студентських наукових робіт з маркетингу.

Співорганізаторами конкурсу були наступні закордонні заклади вищої освіти: Academy of Management and Administration in Opole (Poland), Academy of Silesia (Poland), Карагандинський державний університет імені Є.А. Букетова (Республіка Казахстан), Вища школа бізнесу National – Louis University (Польща), Краківський педагогічний університет (Poland), «ARTIFEX» University of Bucharest (Румунія), Університет імені Миколаса Ромеріса (Литва).

Конкурс проводився з метою створення умов для розвитку інтелектуального потенціалу талановитої молоді, залучення, заохочення та підтримки наукової й творчої роботи здобувачів вищої освіти, стимулювання їх інтересу до науково-дослідницької діяльності, формування сучасного наукового та професійного світогляду майбутніх фахівців з урахуванням змін та перетворень, які відбуваються у сфері маркетингу.

Студентка Бердянського державного педагогічного університету Аліна Кодан під науковим керівництвом Тетяни Несторенко, кандидатки економічних наук, доцентки Бердянського державного педагогічного університету, у співавторстві зі студентом Академії прикладних наук – Вищої школи управління та адміністрації в Ополє (Польща) Дмитром Хропатим під науковим керівництвом Славоміра Шліва, PhD, представили результати спільної роботи на тему «Дослідження особливостей діяльності креативного агентства під час військового конфлікту».

У роботі було розглянуто теоретичні основи управління бізнесом під час війни, поняття кризи та антикризового маркетингу, проведено діагностику результатів діяльності «Банда», а також проаналізовано антикризові заходи креативної агенції у період військового стану. В результаті дослідження  було сформовано рекомендації для створення, відновлення та розвитку підприємницької діяльності у воєнний або післявоєнний період.

Наукова робота отримала високу оцінку конкурсної комісії і за результати голосування посіла ІІ місце у Міжнародному конкурсі студентських наукових робіт з маркетингу.

За матеріалами гуманітарно-економічного факультету


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print