Тренди і бренди популярної культури Азії

2 грудня 2022 року відбувся науково-практичний семінар кафедри української та зарубіжної літератури і порівняльного літературознавства БДПУ на тему: «Популярна культура Азії: новітні тренди і бренди». Семінар був організований професоркою Софією Філоненко та студентами групи 4ГМЛа, які вивчали курс за вибором «Масова література».

Під час заходу учасники прослухали чотири доповіді: «Hello Kitty: японська киця на мільярд доларів» проф. Софії Філоненко, «Вхідний білет у наратив: візуальні новели як семі-літературний елемент масової культури» студентки К., «Корейська хвиля» та її відображення в масовій культурі» студентки Вікторії Лихацької, «Китайські традиційні образи у фентезі-романі Ребекки Кван «Макова війна» студентки Анастасії Козлової.
Під час обговорення доповідей, до якого активно долучилися студенти й викладачі кафедри, розглядалися чинники глобальної популярності культури Японії, Кореї, Китаю; жанрової специфіки різноманітних культурних явищ (іграшок, відеоігор, музики тощо); взаємодії між масовою культурою Заходу і Сходу. Науково-практичний семінар сприяв поглибленню компетенцій студентів у царині сучасної літератури й культури, розвиткові дослідницьких вмінь, навичок вести наукову дискусію.

За матеріалами кафедри української

та зарубіжної літератури

і порівняльного літературознавства БДПУ


Поділитися:

  • Facebook
  • Twitter
  • LiveJournal
  • Print